Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Dec 2024 15:49:08 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Valga Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/14011 
aadressile Valga maakond, Tõlliste vald, Tinu küla// Valga vald, Jaotla// 
Tsirguliina alajaam// Valga metskond 74 (Tsirguliina AJ 330 kV) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: EhS § 42 lg 7 p 1 7) Pädev asutus esitab 
ehitusloa eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks asutusele, kelle 
õigusaktist tulenev pädevus on seotud ehitusloa taotluse esemega;

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27206933>  (menetlus nr: 
461506), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 23.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Valga Vallavalitsus) või menetleja (KAIRID LEKS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister